Sklep gotowy na Święta! 🎄
Seria 4 mocarnych szkoleń,
które pozwolą Ci perfekcyjnie przygotować swój WooCommerce’owy sklep do Świąt.
Już po szkoleniach! Wszystkim obecnym bardzo dziękuję za obecność ❤️
A kto przegapił i żałuje, może zapis szkoleń kupić tutaj:
Odbyło się 24 listopada (Black Friday), godz. 20:00:
“Zapakuj na prezent”, czyli jak zaoferować ozdobne opakowanie w sklepie
O tym, jak zaoferować możliwość zapakowania produktu na prezent w chyba wszystkich możliwych wersjach wydarzeń – każdego produktu z osobna, albo całej paczki ze wszystkimi produktami jako jednego upominku, na stronie koszyka i na stronie składania zamówienia, za darmo i za dodatkowy piniondz, a jak za piniondz to naliczaną stałą kwotę na zamówienie albo kwotę per produkt.
Ogólnie wszystko, z czym się można w tym temacie zetknąć, oczywiście z propozycją najsensowniejszych wtyczek z repertuaru darmowych i płatnych. I omówieniem tego, czego ja używam u siebie – jako taki łyk praktyki 🙂
Odbyło się 25 listopada (sobota), godz. 18:00:
“Od dziś nie sprzedaję!”, czyli jak skutecznie poinformować o końcu realizacji zamówień świątecznych
Szkolenie o tym, jak skutecznie poinformować Klientów, do kiedy mogą składać zamówienia, jeśli chcą otrzymać zamówienie przed świętami.
Będzie o informowaniu na stronie głównej i czemu to kiepski pomysł, będzie o belce komunikacyjnej, popupach, ale też o mojej autorskiej rozkmince, która nie pozwoli Klientom zamawiającym po czasie powiedzieć “Ojej, ale ja nie wiedziałeeeemmm… Nie zauważyłem informacji!” 😃
Odbyło się 26 listopada (niedziela), godz. 18:00:
“Nie ma nas”, czyli jak skutecznie poinformować o przerwie świątecznej
Szkolenie przydatne dla tych, którzy planują przerwę w realizacji zamówień w okresie między świętami albo po nowym roku (inwentaryzacja! auć! 🤯).
Będzie tu trochę o tym, jak skutecznie poinformować Klientów o przerwie, ale nie odstraszyć od zakupów na kolejne dwa miesiące, a także jak wyłączyć sprzedaż w sklepie na okres wolnego, gdyby ktoś miał taką fantazję, ale nie wyłączając przy tym całej strony (i nie siejąc tym samym zamętu w oczach Google’a ;))
Odbyło się 27 listopada (Cyber Monday), godz. 18:00:
Karty podarunkowe w prezencie świątecznym, czyli wyciskanie ostatniej kropli z sezonu świątecznego
Tu pochylimy się trochę nad sprzedażą kart podarunkowych fizycznych i cyfrowych – opowiem o możliwych rozwiązaniach i o tym, dlatego robienie tego z wykorzystaniem kodów rabatowych nie jest najgorsze, ale ma też jedną zasadniczą wadę, jak możemy zacząć oferować karty podarunkowe na poważnie – działające tak, jak by tego Klient oczekiwał, zwyczajnie ładne i zachęcające do kupna.
Wspomnę też, jak je w sklepie wyeksponować i zahaczę bardzo delikatnie (bo wgłębiać mi się nawet nie wolno bez uprawnień) o to, jakie tematy księgowe i prawne trzeba jeszcze musnąć uwagą, jeśli planuje się sprzedaż tego typu produktów.